Bar Rybny w Świnoujściu, czyli nadmorski standard

20:25 Joanna 0 Comments


Czasem i trafiam na miejsca zupełnie, zupełnie zwykłe. Zwykłe, co nie znaczy najgorsze.


Gwizdki Michelina nie spodziewałabym się, ale czasem, na szybki obiad można wpaść.


Dania nie drogie, całkiem smaczne. Ryba i fryty, czyli nadmorski standard (wzięłam dorsza).


Obsługa miła, może odrobinę narzucająca się (nie lubię jak ktoś mnie namawia do gotowych zielonych szejków- piję te przygotowane przed chwilą, nic się nie zdąży utlenić).


Bogaty wybór piw, a również patrzących kanapek rybnych :D




Dobre surówki. Ryba trochę za tłusta i trochę za dużo panierki, ale spoko, da się zjeść. Byłam głodna i zła. To czasem wystarczy by zjeść szybko.


Tyle miejsca, że w sezonie walą pewnie tłumy... Ja tu byłam pod koniec maja i było pusto, a nawet leniwie!

Mieści się przy pensjonacie Laguna

Bar Rybny, Świnoujście, ul. Chrobrego 37


0 komentarze: