Prima Pasta! czyli dobre jedzenie w Mordorze

21:00 Joanna 0 Comments


Gdy jest świeże to jest dobrze. I było. Wiec było dobre.  Hambuxy,  pasty i sałatki + jeszcze jakieś dania. W Prima Pasta!, widać, że się przykładają.


Prima Pasta to knajpa założona przez Roberta Sowę  (tego od podsłuchów), więc musi trzymać fason. I trzyma.


Makaron, który zamówiłam był szybki i bardzo dobry. Bomba!





Potem zdarzyła mi się jeszcze jakaś sałatka, inna pasta, szejk... Póki co, jestem bardzo zadowolona :)




Podoba mi się promocja, gdzie drugie, takie samo danie jest za złotówkę. Niestety obejmuje tylko zamówienia po 15.

Jakość jedzenia jest naprawdę fajna. Nie ma najniższych cen- ale to w sumie zależy od składników i wybranego dania. Więc są różne przedziały cenowe.

Generalnie to jadłodajnia, Ale trochę lepsza niż zwykła stołówka. Posiadają również dania dnia itp (ryby, kotlety, ziemniaki, surówki...), ale ja wolę to, co przygotowane dla mnie. Polecam!

Prima Pasta, Warszawa, ul. Wołoska 22a

0 komentarze: