Niezły Kocioł mógłby być bardziej niezły

19:11 Joanna 0 Comments


Chciałabym napisać, że Niezły Kocioł jest 'niezły'. Przychodzi mi to z trudem.
Moze to jest trochę tak, że jak ma się pod nosem to się nie docenia, że się przezwyczaja... ale chyba nie do końca.

Mam wrażenie,  że to jedzenie jest takie trochę bez polotu. Że jest nudne, nieurozmaicone, sztampowe. Nie jest strasznie źle. Ale nie jest też strasznie dobre. ..


Niezły Kocioł to kolejna lanczownio - śniadaniownia w Mordorze. Śniadania wyglądają całkiem fajnie, ale jeszcze nie miałam okazji spróbować.  Natomiast obiad- kilka rodzajów codziennie, w tym dwa dania jarskie, ponadto kebab, pizza oraz sushi.


Wiele razy jadłam już sushi. Ostatnio średnio się po nim czułam,  wiec zrobiłam sobie przerwę. Zauważyłam też,  że pan robi sushi w tej samej rękawiczce co używa terminala... trochę słabo... jednemu zwróciłam juz uwagę. Czy naprawdę już nikt nie myśli?


Jedzenie odrobinę za słone. Ale generalnie wpisuje się w standardy korpo lanczy. Można przyjść. Nie umiera się.






Niezły Kocioł, Warszawa, ul. Postępu 21A

0 komentarze: