Body/ciało, depresja komika, Malbork i Sopot, hiszpański, nocneposzukiwania ziemniaków

23:11 Joanna 0 Comments

Gajos i Ostaszewska w 'Body / Cialo' są nadzwyczajni. Niesamowicie mi się podoba, gdy aktorka potrafi siebie bardzo obrzydzić, by pasować do filmu, by prawdziwie zagrać. Myśle, ze to niekoniecznie najprostsze zadanie... Mi bardzo często cieżko jest zrobić z siebie brzydką, mam wtedy wrażenie, ze wszyscy na mnie patrzą... Choć wiadomo jak jes. Tak naprawdę każdy interesuje się sobą ;)

Depresja Komika przypadkiem w Teatrze Połomia. Gesty, nastroje, budowanie napięcia, atmosfera i wszystko inne. To sprawia, ze teatr ma sens, a ja to kocham.

Wycieczka do Malborka, Torunia, Sopotu, i Gdyni. Gdy są fantastyczni ludzie i Brokuł to naprawdę można odpocząć, tak psychicznie. Morze mniej uspokaja, dobre jedzenie (Przystań sławna w Sopocie) Dodaje energii... Injeszcze ludzie, którzy są normalni, nie maja ciagle problemów, tylko żyją...
Bo i rurki z kremem, naleśniki w toruńskim manekinie, wielkie zadowolenia, bo Malbork jest naprawdę piękny i warty odwiedzenia jeszcze raz, by wejść do komnat, super poranne śniadanie, morze i wdychanie jodu, zbieranie muszelek i bursztynków :) i opowiadanie tajemnych rzeczy w samochodzie.

Powrot powolny do hispanskiego, gdzie to nie byla ta grupa, ale zaświtało, ze hiszpański tęskni do mnie, a ja zdecydowanie tęsknie do hiszpańskiego. Oj tęsknie. 

Impreza Olgowa i nocny spacer z poszukiwaniem ziemniaków, potem frytek, i frytek po raz drugi. Skończone ana geocachingu ;)

Ach, ni i mnóstwo filmów... Wrzeszczę netflix... Wreszcie dokończony 'Chef', piękny film 'October Child', do którego przekazu jeszcze wrócę. 

Och, życie jest piękne. Nawet gdy jest się chorym;)







0 komentarze: