kreuję

01:27 Joanna 0 Comments

to jest tak, że każda nasza chwila jest kreacją. tworzeniem. nowością. dodaniem istnienia. postawienie kropki, kreski, słowa. uśmiech, zła mina, grymas, żal, smutek, radość, miłość. niepowodzenie, czy raczej szczęście i nadzieja. och!
każdym słowem, każdą myślą istnieję jeszcze bardziej. każdym słowem, każdą myślą istnieję jeszcze mocniej.
nadaję sens wszystkiemu, co wokół mnie, wszystkiemu czego dotykam, wszystkiemu, co obok. czerwonymi paznokciami uderzam o klawisze i tworzę swoją nową rzeczywistość. z każdym momentem przeżywam. z każdym momentem coś się dzieje. z każdym momentem żyję. 

to mój wybór, czy teraz włączę piosenkę, jaką piosenkę. to mój wybór, jak będzie wyglądała każda następna chwila mojego zycia. to mój wybór, czy oddam się dzwiękom, które słysze, czy wejdę pod prysznic i poczuję obezwładniający zapach żelu pod prysznic.

to mój wybór, czy świat będzie szedł ze mną pod rękę. to mój wybór, co teraz zrobię i jak będzie wyglądało moje zycie.

każdy element w około to część mnie. TWÓRZ. KREUJ. BĄDZ. 

czyżby to był ten moment? czas by to powiedzieć? uwielbiam moje życie?


UWIELBIAM MOJE ŻYCIE!


czekałam na ten moment. jak mam go nie uwielbiać, skoro sama je tworzę. całkiem nieźle mi idzie, nie?

0 komentarze: